Поширені питання
Чи підлягає товар поверненню?
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» продукти харчування (тобто кава) поверненню та обміну не підлягають.Що робити, якщо каву не сподобався?
Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам. Якщо Вам не сподобався кави, ми розглянемо можливість повернення в індивідуальному порядку. Зверніть увагу, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» продукти харчування (тобто кава) поверненню та обміну не підлягають.Адресна доставка в регіони?
Доставка здійснюється Новою поштою. При сумі замовлення від 1000 грн доставка безкоштовна. При замовленні на суму менш 1000 грн вартість доставки оплачується за тарифами "Нової Пошти".У Вас оптовий магазин або роздрібний?
Ми займаємося продажем товару оптом і в роздріб.Чи є гарантія якості продукції?
Вся продукція в інтернет-магазині 1001coffee сертифікована.Як оформити замовлення?
Оформити замовлення можна двома способами:
- Онлайн на сайті;
- По телефону.
Якщо у Вас виникли питання або ви хочете отримати експертну консультацію, зв'яжіться по телефону з нашим менеджером.
У мене є скарга, куди звернутися?
Ми хочемо ставати краще! Якщо у Вас є скарги чи пропозиції, повідомте нам про це! Свою скаргу можете залишити в розділі "Зв'язатися з нами" з позначкою "скарга". Або надіслати листа на пошту support@ambassador.cafe;
Не хочете писати? Зв'яжіться з нашим менеджером: +380678296246Можна сплатити карткою?
У нашому магазині доступна онлайн-оплата, тому ви можете оплатити Ваше замовлення карткою Visa/Master Card.